CRM
CRM jako przyjęta strategia działania koncentruje się na wspieraniu czynności marketingowych, procesu sprzedaży oraz wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi wyłącznie na potrzeby konsumenta, ze szczególnym uwzględnieniem wykształconych kulturowo wzorców zachowań.
Podstawowe Funkcjie CRM
- Rejestr Kontaktów
- Tworzenie bazy danych o potencjalnych kontrahentach
- Rejestracja dodatkowych danych kontrahentów
- Tworzenie bazy danych kontaktów z klientami
- Planowanie i zarządzanie kontaktami
- Rejestracja kosztów kontaktów (koszty delegacji, paliwa, itp.)
- Przechowywanie historii kontaktów
- Analiza kontaktów
- Generowanie ankiet
- Analiza ankiet
- Raporty i zestawienia
Rejestr Ofert
- Wielojęzyczność ofert.
- Tworzenie szablonów ofert.
- Składanie szablonów ofert z utworzonych wcześniej i zapisanych w bazie danych wzorców.
- Możliwość dołączenia pozycji asortymentowych.
- Generowanie ofert na podstawie istniejącego szablonu.
- Pojedyncza oferta lub seria ofert dla różnych kontrahentów.
- Ofertacja do grup kontrahentów
- Kalkulacja materiałowa asortymentu zawartego w ofercie.
- Generowanie kontraktu z kontrahentem na podstawie oferty.
- Raporty i zestawienia