CRM

CRM jako przyjęta strategia działania koncentruje się na wspieraniu czynności marketingowych, procesu sprzedaży oraz wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi wyłącznie na potrzeby konsumenta, ze szczególnym uwzględnieniem wykształconych kulturowo wzorców zachowań.

Podstawowe Funkcjie CRM

  • Rejestr Kontaktów
  • Tworzenie bazy danych o potencjalnych kontrahentach
  • Rejestracja dodatkowych danych kontrahentów
  • Tworzenie bazy danych kontaktów z klientami
  • Planowanie i zarządzanie kontaktami
  • Rejestracja kosztów kontaktów (koszty delegacji, paliwa, itp.)
  • Przechowywanie historii kontaktów
  • Analiza kontaktów
  • Generowanie ankiet
  • Analiza ankiet
  • Raporty i zestawienia

Rejestr Ofert

  • Wielojęzyczność ofert.
  • Tworzenie szablonów ofert.
  • Składanie szablonów ofert z utworzonych wcześniej i zapisanych w bazie danych wzorców.
  • Możliwość dołączenia pozycji asortymentowych.
  • Generowanie ofert na podstawie istniejącego szablonu.
  • Pojedyncza oferta lub seria ofert dla różnych kontrahentów.
  • Ofertacja do grup kontrahentów
  • Kalkulacja materiałowa asortymentu zawartego w ofercie.
  • Generowanie kontraktu z kontrahentem na podstawie oferty.
  • Raporty i zestawienia

 

 

Galeria